O'ZBEKISTON DAVLAT JISMONIY TARBIYA INSTITUTI

Bosh menyu
Ma'naviyat va ma'rifat bo'limi
Axborot ta'lim portali


Elektron akademiya


Usport.uz
Utube.uz


Fikr.uz


Tanlov.uz


Kamolot
Pedagogik amaliyot
Elektron kutubxona
KARMAT
Interaktiv xizmatlar
Fan-sport
ModeHEd
Ob-havo
Kalendar
«    Noyabr 2017    »
DuSeChPaJuShYa
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930 
O'zDJTI » Ma'lumotlar » Marketing xizmati bo'limi

Marketing xizmati bo'limi


Sana: 1-12-2013, 22:09       Ko'rishlar soni: 4811

Bo'lim boshlig'i: Nishonov Elyor Isoqjonovich

E-mail: marketing@uzdjti.uz 

 

Marketing xizmati bo’limining vazifalari

Bo’lim boshlig’i:

  • Respublika va tegishli hududlar (viloyatlar) iqtisodiyoti hamda ijtimoiy soha tarmoqlarining rivojlanish istiqbollarini hisobga olgan holda yangi ta’lim yo’nalishlari yoki mutaxassisliklarini ochish, shuningdek ta’lim bozori talablariga javob bermaydiganlarni to’xtatish bo’yicha tayyorlangan takliflarni tahlil qilish va vazirlikning tegishli bo’limlariga taqdim etish.
  • Talabalar qabuli ko’rsatkichlarini aniqlash maqsadida ish beruvchilar (korxona va tashkilotlar)ning mavjud ta’lim yo’nalishlari yoki mutaxassisliklarga bo’lgan talablari (buyurtmalar)ni hisobga olgan holda davlat grantlari va to’lov-kontrakt bo’yicha joriy va istiqbolli «buyurtmalar portfeli»ni shakllantirish. 
  • Bitiruvchilarni ishga taqsimlash bo’yicha komissiyasini tashkil etish, taqsimot komissiyasi tomonidan ish beruvchi muassasa, korxona va tashkilotlarning kadrlarga bo’lgan real ehtiyojlariga muvofiq bitiruvchilarni ishga taqsimlash rejalarini (dastlabki,aniqlashgan) ishlab chiqish vа yakuniy taqsimotni o’tkazib, uning natijalari bo’yicha bitiruvchilarning shahsiy taqsimot qaydnomasini tuzish hamda umumlashtirish.
  • Yangi o’quv yili qabul rejasining bajarilishi (davlat grantlari va to’lov-kontrakt bo’yicha qabul rejasi, tushgan arizalar, konkurs, qabul qilingan talabalar soni, ularning kurslari, ta’lim yo’nalishlari bo’yicha (mutaxassisliklar) bo’yicha taqsimlanishi, o’qitish tillari vа h.k.) haqida ma’lumotlar bankini yaratish.
  • Bakalavriat yo’nalishlari va magistratura mutaxassisliklari bo’yicha talabalarning kasbiy mahoratini oshirish vа bitiruvchilarni ishga taqsimlash borasida institutning tegishli bo’linmalari (turli-ilmiy uslubiy kengashlar, ilmiy, o’quv-uslubiy bo’linmalar, fakultetlar, kafedralar h.k.) bilan hamkorlik qilish, ular tomonidan amalga oshirilgan chora-tadbirlar samaradorligini tahlil qilish va baholashda ishtirok etish, marketing siyosatini amalga oshirishda barcha tegishli bo’linmalar faoliyatini muvofiqlashtirish.

To’lov-shartnoma asosida o’qiydigan talabalar bilan shartnomalar rasmiylashtirish va nazorat qilish inspektorlari vazifalari

  • Korxona, muassasa, tashkilotlar, jismoniy shahslar bilan mutaxassislar tayyorlash bo’yicha kontraklarni rasmiylashtirish.
  • To’lov-shartnoma asosida o’qiyotgan talabalar bilan o’qish bo’yicha xarajatlar farqi hisob-kitobini olib borish (tegishli meyoriy xujjatlar asosida).
  • To’lov-shartnoma asosida o’qiyotgan talabalar bilan o’qish bo’yicha xarajatlarni o’z vaqtida to’latish ishlarini amalga oshirish (dekanlar bilan hamkorlikda).
  • Xalqaro marketing bo’yicha ishlarni olib borish hamda mahalliy va xorijiy jamg’armalar, dasturlardan foydalanish, loyihalar tayyorlashda ishtirok etish.
  • To’lov-shartnoma asosida o’qiyotgan talabalar soni bo’yicha ma’lumotlar tayyorlash (ishchi reja аsosidа, kadrlar bo’limi bilan birgalikda).

Yosh kadrlar bilan ishlash inspektorlari vazifalari

  • O’zbekiston Respublikasi Prezidentining “2005-2006 o’quv-yilida O’zbekiston Respublikasi oliy ta’lim muassasalariga qabul tog’risida”gi 2005 yil 2 iyun PQ-92-sonli qaroridagi barcha ta’lim yo’nalishlari bo’yicha davlat granlari asosida tahsil olgan OTM bitiruvchilarini kamida uch yil ishlab berish sharti bilan ta’lim muassasalarigа, korxona va tashkilotlarga ishga taqsimlash borasidagi vazifalarni o’z vaqtida bajarish va nazorat qilish.
    Universitetda tayyorlanayotgan oliy malakali kadrlarga korxona, muassasа ва tashkilotlarning extiyojini fakultetlar, kafedralar va ma’muryat bilan o’rganish asosida ma’lumotlar bankini shakllantirish.
  • Mehnat bozori konyukturasini o’rganish, qabul ko’rsatkichlariga taklifni , istemolchilarning bitiruvchilarga bo’lgan real buyurtmalari asosida shakllantirish, talabalar kontingenti, bitiruvchilarning ishga joylashtirish to’g’risidagi respublika ma’lumotlar bazasini tashkil etishga doir xujjatlarni o’z vaqtida Oliy va o’rta maxsus ta’lim vazirligiga taqdim etish (rahbaryat bilan kelishgan holda).
  • Davlat granti asosida qabul qilingan bakalavr va magistrlar bilan o’qishni bitirgandan so’ng ta’lim muassasalarida yoki korxonalarda kamida uch yil ishlab berish haqida shartnoma tuzish (bir oy ichida) bitiruvchilarni xohish istagini inobatga olgan holda.
  • Davlat granti asosida bitirgan yosh mutaxassislarni respublikamiz iqtisodiyoti tarmoqlarida samarali foydalanish uchun ularni o’z vaqtida ish bilan taminlashga ko’maklashish (rahbaryat bilan).
  • Ishga yo’llangan talabalarning mehnat sharoitlari va shartnoma talablarini bajarilishi yuzasidan arizalarni prorektorlar yordamida ko’rib chiqish va yechim qabul qilish.
  • Bitiruvchi talabalarga bo’lg’usi ish o’rni to’g’risida kengroq axborotlar berish, mehnat yarmarkalarni o’tkazishni tashkil etish (rahbaryat yordamida).
  • O’tgan o’quv yili bitiruvchilarini ishga joylashganligi to’g’risida ma’lumotlar tayyorlash.



Ishonch telefoni
+99870 717-17-76
Soat 9:00 dan 18:00 gacha
Elektron qabulxona
E-Xujjat
MOODLE
Elektron jurnal
Bimm.uz
Foydali manbalar